sjuuuuk

tjena mittenbena!
ligger hemma i min sköna lilla sängen och lyssnar på musik och laddar ner filmer och bara myser.
anledningen till de är att jag har gått och blivit sjuk -.-
så får se om jag går till skolan något mer den här veckan, men de måste jag eftersom evelina lämnar mig här i sverige och åker till spanien den 7 juni och är borta i nästan 1 månad :o inte okej asso! vet inte riktigt hur jag ska klara mig i nästan 1 månad utan att prata eller se evelina :( men jag får la försöka hitta på något annat att göra de ändå.
men jag kan ju passa på att säga att jag älskar evelina mer än något annat och jag vill aldrig förlora henne , hon är allt för mig!
men ska kolla film nu , så ni får ha de superduper braaa nu , kysssar ! / molly
förresten hoppas de är okej att jag bloggar här evelina (a)


jag älskar dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0