SPANIEN

MOLLY NICANDEEEER:
om det va mig du menade till i inlägget under så vill jag att du ringer mig på skype så fort du ser jag är inne eller någonting, bryr mig om dig så jävla mycket och saknar dig så sjukt jävla mycket molly!!!! ÄLSKAR DIG ♥
HAAAAAALLÅ FOLKET
update från spanien här nu då, har det sjukt jävla soft här nere upp till  29 grader varmt och vi ligger och schteeeeker fettet på stranden hela dagarna, har bara gått knappt två dagar och har redan fått värsta randen, sjukt gött, så tänk sen va neger jag kommer vara efter 3 veckor hihih
men för övrigt saknar jag er svennebananer hemma i förotren så grymt jävla mycket, speciellt min fina hampus :( men jag kommer hem snart iallafall!
har inte tagit några bilder osånt än dock men det kommer och jag ska försöka uppdatera så mycket jag hinner!
KYSS SÅ LÄNGE

& för er som vill veta så ser det ut såhär, tvär nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0