rubriiik

haaaalllå där!
kände att jag va tvngen att göra ett inlägg här för evelina bloggar ju aldrig , men har dock inget att skriva om , men kan berätta lite om vad jag har gjort dom senaste dagarna :D
i onsdags drog jag, evelina & hampus till tjörn där vi träffade tord och philip , va lite hos tord , sen drog vi till robin där han och anna va , och så va vi där till 11 och då tog vi bussen tillbaka tilll tord , sen på natten så gick vi ut och åkte lite moppe runt där , sen drog jag, evelina, tord & hampus hem till hampus och skulle sova där men tord lät inte mig sova så jag va uppe till 8 , sen så däckade både jag och tord typ , så sov vi till 11 , sen drog vi och käkade pizza och sen så hämtade rasmus , philip och christoffer (tror jag han hette) oss och så åkte vi bil med dom resten av dan typ , sen åkte jag hem och somna på direkten , och sen nu idag har jag inte gjort ett piss , har bara bakat lite som jag alltid gör när jag har tråkigt (a)
aja , de här kändes som ett onödigt inlägg men kände att de måste uppdateras på evelinas blogg lite då och då ;)
kyssar / molly

lockiiigt hååår & iinget smiink , de är niice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0