puerto rico

kom nyss upp till hotellrummet och pratar med saknade älsklings molly! ♥
har varit på puerto rico ikväll och shoppat lite, eller aa jag köpte inget men ska dit igen nästa vecka (a) men alla spanjorer är fan galna på att försöka sälja, flörtar och fjäskar somfan med en för att sälja saker, herregud får ju panik när man går där när alla kommer fram till en och säger en massa skit. sen åt vi på en sån donken "go and take away", sån mc drive vi har i sverige fast man går den istället, haha fett kul!
tog lite bilder iallafall men bara på mig och ida dock, men det får duga!
kysssss

innan vi åkte softade jag lite i mina nya ray ban brillor ba




take away saken :D


en hyfsat normal bild:


sen kom mitt vanliga jag fram..


Kommentarer
Postat av: c

louis vuitton väska! <3

2011-06-18 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0